VISITA ALS INSTITUTS JOAN D’ÀUSTRIA I INFANTA ISABEL I SALVADOR ESPRIU ALUMNES DE 6è

Els alumnes de sisè vam visitar els instituts Joan d’Àustria i Infanta Isabel i Salvador Espriu.

Ens van explicar com funcionen, ens van mostrar les seves instal·lacions i vam poder parlar i preguntar tot el que els preocupava o encuriosia no només als professors d’allà, també a alumnes que ja han fet aquest pas que tant els emociona a alhora que els inquieta. També ens van ensenyar algunes classes per dins i les aules de tecnologia de cada institut.

Algunes i alguns d’aquestes alumnes eren ex-companys que ara ja totalment integrats a l’institut van voler compartir la seva experiència amb els més joves.

Va ser molta informació i moltes emocions, va ser un matí intens… i encara sort que al Joan d’Àustria i l’Infanta Isabel ens van convidar a esmorzar….”

VISITA  ALS INSTITUTS