TROBADA D’ESTUDIANTS DE LES XES

Benvolguts i benvolgudes,

Divendres passat 17 de maig, els delegats i delegades de classe de Cicle Superior vam anar en autobús, acompanyats per l’Isa, a l’Escola de Natura (Angeleta Ferrer de Can Miravitges).

Tenien la responsabilitat d’explicar a altres estudiants d’altres escoles verdes de Badalona una experiència que tingués relació amb la cura de la natura, la sostenibilitat…

Per fer aquesta tasca, al Montse, tutora d’I5, els va explicar com van restaurar una caixa-niu que el nostre oficial d’oficis es va trobar al parc de Can Solei tirat al terra.

En trobar-se-la, la va portar a la classe d’I5 i van decidir cercar informació sobre els ocells que habitaven aquells tipus de niu; alimentació, característiques, curiositats… i abans de tornar-lo restaurat al seu arbre, van recollir tota la brutícia que hi havia al voltant i que els ocells podien confondre amb menjar.

Va ser una feina molt engrescadora i bonica i a més a més, molt en sintonia amb un dels nostres trets més important: ESCOLA VERDA.

Doncs bé, un cop els delegats i delegades de classe van saber tota la història, es van reunir un parell de cops a l’escola i van preparar una presentació al CANVA per explicar tot el procés a la resta d’estudiants a l’Escola de Natura.

A més a més de les exposicions, cadascú va fer el taller que havia triat dies abans: el del bosc, que era una gimcana i el de les abelles.

Van esmorzar i tenir temps lliure en una explanada preciosa i ple de plantes i flors, i també van fer allà un acte de cloenda llegint un manifest, fent-se una foto de grup de tots i totes les que van assistir, i finalment, el que més els va agradar: els van convidar a un pica-pica!!!!

Ara, us passem unes quantes fotografia perquè us podeu fer una idea de com va anar el matí.

Fins a una altra!!!