Educació emocional

Les emocions són importants i cal que les treballem a l’escola. Per aconseguir que un infant creixi, en tota la dimensió de la paraula, no n’hi ha prou amb l’adquisició de coneixements.

L’educació emocional afecta el desenvolupament dels infants, ja que afavoreix l’autoconeixement, predisposa a actituds positives, millora les relacions, incentiva la motivació i afavoreix el seu creixement de manera integral.

A l’escola treballem l’educació emocional de manera transversal a totes les àrees.

Les tutores realitzen sessions setmanals de tutoria individual i col·lectives, en les que es teixeix una xarxa afectiva de seguretat, un clima en el que es pacta i es consensua, s’orienta i es desenvolupen també, estratègies d’aprenentatge, d’estudi o d’organització personal.

(extret de Nati Bergedà)