50 anys, 50 alzines!

Un dels actes que deixarà una forta petjada a la ciutat ha estat la plantada d’alzines al Turó de l’Enric del dia 16 de febrer de 2020.

Amb el lema “50 anys, 50 alzines”, l’AMPA de l’escola, en col·laboració amb l’IES Pompeu Fabra i el col·lectiu Salvem el Turó de l’Enric, famílies i voluntaris vam plantar 50 alzines en un espai  reservat i preparat per a l’ocasió.

Un cop acabada la feina, les famílies encarregades de l’organització de l’acte ens van obsequiar amb un aperitiu per cloure la jornada.

Des de l’escola, a més de les famílies i entitats organitzadores, volem agrair la tasca dels  treballadors de l’AMB, que ens van ajudar en tasques de preparació del terreny, ens van proporcionar les eines de treball i van muntar la  infraestructura per regar.

Aquesta és, sense dubte, una excusa més per a  anar a gaudir d’aquest espai verd que a poc a poc anem recuperant per a la ciutadania.