Lip Dub !

LIP DUB.

Per primera vegada a l’escola els docents ens vam proposar el repte de fer una lipdub.

Com ho fem ?? que necessitem?? Qui participa? Qui ens ajuda? I la música?

Per sort a l’Artur Martorell tenim molts bons professionals i de seguida vam tenir molt clar que el primer era tenir una cançó, el primer himne de l’escola!!

La lletra havia de  ser com una mena de resum de tot allò que ens defineix com a comunitat. Les mestres i els mestres  vam posar fil a l’agulla i, en un tres i no res, ja teníem lletra !

I la música??? En Diego Pedragosa, músic pare de l’escola,  es va oferir voluntari i va omplir de ritme i melodia la lletra. Les veus les hi van posar la Naia González i la Ivet Cortés que havien estat alumnes de l’Artur.

El resultat ha estat una preciosa i emotiva cançó que tots els nenes i nenes  – i també els mestres i les mestres- sabem de memòria i cantem amb il·lusió.

La voleu sentir?? Feu un clic !!   enllaç cançó  ELS 50 ANYS DE L’ARTUR MARTORELL

Enllaç

Amb la música a punt, ja podíem fer la LIP DUP.

Així, un matí del mes d’octubre de 2019, tots els infants , les mestres, els mestres, el personal d’Àmbit i algunes famílies estàvem preparats per rebre la càmera que enregistraria tots els espais i grups de l’escola. Tothom sabia què havia de fer i on col·locar-se: passadissos, patis, aules… estaven plens de nens i nenes, uns amb les mans pintades, altres amb globus… fins i tot hi havia nens i nenes fent de músics amb la seva flauta.

Des de l’escola vella va sortir el petit Drac Flaix fent el mateix camí que tots vam fer en traslladar-nos al preciós edifici on estem ara.

Primer va entrar a la classe de les formigues, sorprenent als més petits i petites de l’escola, i des d’aquí va iniciar un passeig, passant de mà en mà,  fins arribar al pati. Allà, tots junts, l’esperàvem formant un gran 50, ben elegants amb la samarreta commemorativa dissenyada per les famílies de l’escola !!!

Mireu el resultat !!

Enllaç

Gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració i entusiasme !!!