BADAKORFBAL 2020

El dimecres 19 de febrer els alumnes de sisè vam anar amb uns pentinats ben divertits al Badakorfbal.

Vam agafar l’autobús per arribar al Camp del Sistrells. Una vegada allà vam fer dos equips per començar a jugar. Les escoles que també van participar aquell dia van ser: Margarida Xirgu, Progrés, Antoni Botey, Feliu Vegués i el Pompeu Fabra de Sant Adrià.

Vam jugar sis partits amb una pausa a la meitat per esmorzar i hidratar-nos. Els partits van estar dinamitzats pels alumnes de tercer d’E.S.O de l’institut Barres i Ones. També vam tenir el suport de jugadors de la Rotllana, el club Korfbal de Badalona.

Ens ho vam passar molt bé jugant, vam poder posar en pràctica tot el que havíem après a l’escola en un camp diferent i amb altres escoles i més a més vam guanyar molts partits.

Per acabar ens van donar uns diplomes per haver participat en aquesta jornada!

SERGI I POL