FESTA DE LA TARDOR, UNA FESTA DE GERMANOR
El passat dimarts 31 d’octubre tota l’escola vam celebrar la festa de la tardor. Vam menjar pa amb xocolata i vam seure en rotllana per compartir un moment de germanor. Vam seure amb I3 i 3r. Mentrestant, els/les delegats/ades ens repartien pa amb xocolata. Entre ells/elles, del grup dels Gamers, eren la Clara. M i […]
FESTA DE LA TARDOR, UNA FESTA DE GERMANOR Llegeix més »












