Els i les Gamers acabem el nostre primer projecte, us fem un tastet!
El primer projecte de Medi de 5è ha estat: Com ens organitzem. Tracta de Catalunya i Espanya política i física. Primer, vam haver de preparar una activitat per visitar el Parlament de Catalunya. Per grups cooperatius vam crear els nostres propis partits polítics. Però els grups, tenien una condició, havien d’estar formats per diferent nombre […]
Els i les Gamers acabem el nostre primer projecte, us fem un tastet! Llegeix més »










