Fem un taller de cinema a l’escola!

El passat 24 i 25 d’octubre els i les tecnopel·lícules vam fer un parell de tallers a l’escola sobre el cinema. En el primer d’ells vam preparar, gravar i editar un petit curtmetratge amb alguns efectes especials; el segon dia vam utilitzar l’app stop-motion per animar el títol del nostre film. Van ser dos dies super divertits on vam aprendre molt i on vam gaudir una mica més del món del cinema.

Gràcies a les explicacions de la Ginebra, vam poder conèixer una mica més sobre la història del cinema, quines persones hi ha darrere les càmeres, quins passos cal seguir abans de gravar i moltes coses més que de ben segur podrem aprofitar en la investigació del nostre projecte.

Per cert, ens van quedar uns curts molt divertits!! Al final de la publicació els podeu veure!! Us animeu?

CURTS