FESTA DE LA TARDOR, UNA FESTA DE GERMANOR

El passat dimarts 31 d’octubre tota l’escola vam celebrar la festa de la tardor.

Vam menjar pa amb xocolata i vam seure en rotllana per compartir un moment de germanor.

Vam seure amb I3 i 3r. Mentrestant, els/les delegats/ades ens repartien pa amb xocolata. Entre ells/elles, del grup dels Gamers, eren la Clara. M i el Leo que anaven disfressats de CASTANYERS i CASTANYERES.

ENS HO VAM PASSAR SUPERBÉ!, després vam començar a BALLAR, JUGAR, RIURE, SALTAR… plegats i plegades totes al pati de l’escola.

Compartir aquest moment, en especial amb els/les més petits/es ens va agradar molt.

Clara Llobet, Emma i Clara Martínez Aznar.