VISITA DE L’ÒSCAR SALGUERO A L’ESCOLA

Els alumnes de 6èB durant aquest segon trimestre hem tancat el projecte dels Esports que vam treballar durant el trimestre anterior.

Tota la classe vam realitzar una presentació per quan rebéssim la visita de l’esportista paralímpic Òscar Salguero, un antic alumne de la nostra escola.

Vam investigar sobre la seva vida i la seva trajectòria esportiva i vam preparar la visita amb moltes ganes i molta il·lusió.

Vam anar a la sala d’actes de l’escola tots els nens i nenes de la classe. Allà estava el Xavi amb l’Òscar i altres mestres que van participar de l’activitat. Tota l’escola estava connectada en una videoconferència per tal de seguir la presentació i poder fer-li preguntes a l’Òscar. Li van fer moltes preguntes, cada classe una diferent, a través de la pantalla.

L ’Òscar ens va ensenyar la medalla de plata que va guanyar als Jocs Paralímpics de Tòquio.

També ens va ensenyar el gorro de natació que va fer servir el mateix dia que va guanyar la medalla de Tòquio i el seu banyador.

Nosaltres com escola, també li vam fer un bon regal!!!! Un marc de fotos de quan era petit i estudiava a l’escola. Li va fer molta il·lusió!!!

Tota la classe ens vam fer una foto amb ell, per tenir un record de tots junts!

A l’aula vam fer una valoració sobre la visita del nostre esportista, del que més ens va agradar sobre l’activitat.

Com a tancament del projecte, vam realitzar un mapa conceptual del conceptes i dels aprenentatges més importants sobre l’Esport, i sobretot, sobre la importància de l’esforç i la superació a la vida, que ens va ensenyar el nostre company, l’Òscar Salguero!!!

Cliqueu aquí per veure totes les fotografies de l’esdeveniment