VISITA DEL JAUME ZAPATA, ASTROFOTÒGRAF SABADELLENC

Els alumnes de 6èA vam preparar aquesta visita amb molta il·lusió. El curs passat havíem fet un projecte d’aula sobre l’astronomia i ens va motivar molt aquesta xerrada.

El dia 8 de març, el Jaume Zapata (ex-alumne de la nostra escola) i el Josep Maria (un dels fundadors de l’Observatori de Sabadell) van venir a fer-nos una xerrada. Vam anar a la sala d’actes i nosaltres li vam ensenyar la presentació que havíem fet sobre el tema de l’astronomia.

ç

Ens van felicitar ja que deien que el contingut d’aquesta era molt precís i correcte i que la presentació, a nivell digital, era molt treballada. Cal dir que el Jaume és informàtic i es va fixar també en aquests detalls.

Tant en Jaume com en Josep Maria ens van explicar moltes coses sobre l’espai. Un aspecte que ens va cridar l’atenció a la majoria dels nens és que ens va explicar que quan era petit utilitzava un tros de cartolina enrotllat i feia la forma d’un telescopi. Aquests van ser els inicis del seu interès amb l’astronomia.

Mentre nosaltres estàvem a la sala d’actes, la resta de les classes de primària estaven seguint la conferència des de les seves aules a través d’una videotrucada. També van poder participar fent preguntes des de les classes. Va ser una gran experiència!

Cliqueu aquí per veure les fotografies de la sessió amb el Jaume Zapata