LES CLASSES DE 3r FEM NIUS D’OCELLS

El passat divendres 16 de febrer, els alumnes de les classes de 3r A i 3r B vam fer un taller d’ocells a l’escola.

L’Allan, el monitor, ens va explicar moltes coses sobre aquests animals, per exemple que hi ha de diferents grups d’aus, depenent el que mengen (insectívors, rapinyaires, carronyeres…) i que a prop de l’escola, sobretot tenim de les aus insectívores, que ens ajuden molt, perquè es mengen molts insectes… Entre ells alguns tan molestos com els mosquits!!

Ens ha ensenyat també, fotos d’alguns d’ells, com es diuen  i fins i tot el seu cant…, ja que portava alguns peluixos que en estrènyer-los cantaven.

Ara sabem que alguns ocells són bestials… el Falciot és capaç de volar durant dos anys sense parar, dormir volant, planejant sobre els núvols… Quina passada!

O el picot, que té un bec tan fort que és capaç de fer forats als troncs per instal·lar el seu niu!! … I parlant de nius, hem acabat el matí, fem de fusters, construint nius de fusta que penjarem als patis de l’escola.

Cliqueu aquí per veure les fotografies de l’activitat