INFANTIL AL LICEU

Després de que tota l’escola ha anat a veure i escoltar un espectacle musical al Gran Teatre del Liceu, ara ha estat el torn dels alumnes d’Infantil.

Hem gaudit d’un espectacle espectacular!

De títol, La Barcarola. I amb l’excusa d’un viatge, hem pogut escoltar una selecció de les àries d’òpera més famoses, amb una escenografia innovadora i molt atractiva.

Un cantant i una cantant han tingut els papers principals, però l’acompanyament instrumental ha anat a càrrec d’uns músics excepcionals! Un pianista i una noia que ha tocat l’acordió, l’ukelele, un piano de joguina, multipercussió i el theremin! Un instrument que per tocar-lo sembla que facis màgia, ja que és un instrument electròfon amb la particularitat de ser controlat sense contacte físic.

A més, també hi havia una artista audiovisual, on anava projectant les imatges de l’escenari i fent-les moure segons les escenes i segons la música que estava sonant.

Ens encanta anar a sentir concerts!!

Tota una experiència!

Cliqueu aquí per veure les fotografies de l’activitat

1. Tao

Que divertit que els alumnes d’infantil hagin anat al Liceu, segur que ho van passar molt bé . Recordo que quan vam anar nosaltres( la classe de 6èB) l’espectacle va ser impressionant i la decoració estupenda també.