L’escola Antoni Gaudí us convida a celebrar “EL DIA DE LA MONA”

Hola famílies.

Les mestres i els mestres de l’escola us enviem més ànims, moltes abraçades i petons!. El confinament s’ha allargat una mica més… però ben aviat ens retrovarem amb moltes més forces! segur que sí!

L’escola Antoni Gaudí us convida a celebrar “EL DIA DE LA MONA”. Voleu compartir aquests dies amb nosaltres? Segur que ho passem genial!

Endavant

Fes clic a la imatge!

1. Carme Sojo

Hola com esteu?,
    els dies van passant i cada dia és un menys per retrobar-nos de nou!!

No soc gens rebostera i als pastissos , coques , galetes i postres en general mai em queden bé, jo m’esforço i poso tot el meu cor, però…
    Tot i així, com que heu proposat aquesta recepta tan fàcil, ho he tornat a intentar!

He preparat tots els ingredients demanats i he anant afegint-los pas a pas com diu la recepta.

Però el resultat final és un pa de pessic aixafat, tot i què amb molt bon gust! No ha pujat……,
    m’ha tornat a quedar com un massapà!!
    Per què no puja, quin és el secret?
    Rebosters de l’escola em doneu trucs?
    Vull que demà em quedi super bé!!!!

2. Estela Prats

Eiiii…com esteu????
    Tenim moltes ganes d’ estar amb vosaltres!!!!!
    La Patricia i jo hem fet algunes de les manualitats de Pasqua! Ben aviat les publicarem…i així podeu comprovar què xules son!!!!!
    I vosaltres? Heu fet alguna cosa? Pastis? Conillet? Ous? Vaaaa…ho volem veure!!!!