Entrega de medalles (torneig d’escacs al pati 2016/17)

Donant continuïtat al programa “Escacs a l’Escola” que s’ha iniciat durant el curs 2016-17 amb els alumnes de Tercer i que consisteix en implementar una hora setmanal d’escacs en l’horari lectiu, durant el darrer trimestre s’ha realitzat un torneig de pati.
30 alumnes han disputat partides repartits en diferents grups enfrontant-se tots contra tots. Posteriorment, es van realitzar els encreuaments arribant a la final del 21 de juny el Safiullah i el Zhenyu. Aquest darrer, amb blanques, va dominar tota la partida imposant-se amb comoditat. En la partida pel tercer i quart lloc, la Sara Rodríguez va guanyar a l’Eimy en una partida molt més ajustada.
Per finalitzar, els 30 alumnes que voluntàriament van voler prendre part del torneig van rebre una medalla commemorativa per part de l’escola en reconeixement al seu esforç i dedicació.