Comiat de 6è (curs 2016/17)

Bon dia a tots i totes, després de dos anys junts ha arribat el dia de dir-nos adéu. Han estat dos cursos molt divertits en els que hem passat molts bons moments. Hem rigut, hem plorat, hem passat moments emotius, moments difícils, hem après moltes coses, hem fet moltes activitats dintre i fora de l’escola però, el més important: Hem creat un vincle que no oblidarem mai.

L’any vinent comenceu una nova etapa de la vostra vida. Molts tindreu por d’anar a l’institut perquè hi haurà professors nous, companys nous, assignatures noves… Però nosaltres sabem que tot us anirà molt bé si confieu en vosaltres mateixos. Comenceu aquesta nova etapa amb molta il·lusió i ganes i tot anirà perfecte. Durant aquests dos anys ens heu demostrat que valeu molt, que sou unes grans persones i que podreu amb tot.

Avui és un dia per mirar al futur, però també per a pensar en el passat. Pensar i recordar tots aquells moments que hem viscut junts. Volem que sapigueu que nosaltres ens quedem només amb tots els bons moments que hem passat junts i esperem que vosaltres feu el mateix. Aprofiteu-vos dels errors per millorar i continuar creixent com a persones. Com ja us hem dit en més d’una ocasió sabem que cadascú de vosaltres sou especials i únics.

Podríem estar tot el matí recordant tot el que hem viscut junts però, ha arribat el moment de dir ADÉU i només ens queda donar-vos les gràcies per totes les coses que hem après de vosaltres i desitjar-vos un bon inici de curs a l’institut. Sempre us recordarem i si ens voleu visitar ja sabeu on som, sempre estarem a la vostra disposició.

Entrega de clavells i foto de grup:

Dedicatòria de 5è:

Coreografies commemoratives:

1. Raúl i Mar

Un gran dia en què els nostres alumnes comencen una nova etapa.

Un cop més els vostres mestres us desitgem que tot us vagi genial a l’institut.

L’escola Antoni Gaudí sempre serà la vostra casa.

Moltes abraçades…

Raúl i Mar.