Els alumnes també es queden a casa

Hola nenes, nens i famílies, diumenge passat alguns alumnes de l’escola amb la col·laboració de les seves famílies ens van fer arribar un vídeo que ha estat una injecció d’ànims, emoció i moooolta il·lusió, per totes i tots els mestres de l’escola!!

Moltes gràcies per fer-ho. Us ha quedat fantàstic.

Sou uns cracks!! Un miler de petons!!!

Us trobem mooolt i mooolt a faltar!!!

1. Anaïs Barea de la Cruz

Hola Janely! Encara no sabem la data exacta però quan ho sapiguem, us avisarem. Mentrestant pots fer les activitats de diferents matèries que hem proposat en el bloc. Si tens algun dubte, pots escriure’ns per aquí i et resolem els dubtes que faci falta.

Ànims, un dia més és un dia menys.

1. Laura Lacuesta

Moltes gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració!! Ha sigut molt emocionant veure el vídeo!!
    Petons i molts ànims!