Cultura digital

El conjunt de documents i protocols que conformen l’EDC esdevenen la referència del centre en l’àmbit de tecnologies digitals. Per tant, és important que aquest conjunt de documents també recullin la gestió diària de l’organització digital del centre.

En aquesta part de cultura digital de l’EDC s’hi inclouen referències a les NOFC, el PEC, el Projecte de Direcció.

En aquest apartat es recullen tots els documents del centre que fan referència a aspectes de la cultura digital de l’Escola. D’aquesta manera, es pot tenir una visió completa de l’assoliment d’aquesta cultura que està portant a terme el nostre centre.

Plataforma Digital de treball del centre

L’Escola disposa d’un domini G Suite for Education propi subvencionat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. D’aquesta manera tant alumnat, com professorat i el personal d’administració disposen d’un usuari propi: @antonibrusi.cat.

Documentació de centre

El centre organitza tota la documentació en unitats compartides gestionades des de l’usuari de la direcció del centre. Aquestes unitats es comparteixen exclusivament amb grups, de tal manera que en tot moment es controla qui té accés a la informació.