Rua carnaval Poblenou

Informació general de la Rua de Carnaval de Poblenou del 10 de febrer:
    • Horari de sortida: 16.00 h
    • Punt de sortida: C/ Pere VI amb Rambla de Poblenou
    • Recorregut: Rambla de Poblenou fins a Can Felipa
Informació per l’AFA Antoni Brusi:
    • Posició número 14 (de 23 comparses) anem darrere de l’escola Auditori (disfressats d’autos de xoc) i davant de C.E. Montseny (disfressats de música).
    • Hora de convocatòria: 16.30 h
    • Lloc de convocatòria: C/Sancho d’Àvila amb Rambla de Poblenou
L’AFA donarà berenar (batuts de cacau i galetes a càrrec d’Endermar), confeti i cartells decoratius a tots els infants apuntats a la rua. El divendres 9 de febrer a partir de les 16.30 h haureu de passar per recollir-lo. Un cop tancat el formulari (a partir del 3 de febrer), podreu assistir a la rua però no us podrem donar el berenar i material indicat. Si encara no us heu apuntat, aquí podeu consultar les disfresses, plantilles per fer les màscares i logos i el formulari per apuntar-se:
    • Personatges i indicacions per fer la disfressa: cada participant (infants i adults) ha de triar un dels personatges. Per fer la disfressa podeu fer servir roba i complements que tingueu a casa i solament haureu de comprar o fer algun complement. NO S’HA DE PORTAR UNA DISFRESSA COMPRADA.
    • Plantilles de màscares i logos: les màscares les podeu comprar o fer-les amb les plantilles que us facilitem. També disposeu dels logos que s’han d’enganxar a la samarreta.
    • Formulari per apuntar-se a la rua i (obert fins al 3 de febrer).
Aquest any també ens acompanyarà el grup de batucada de l’escola, així que animeu-vos perquè ja som quasi 100 persones i ens ho passarem molt bé. Compartim amb vosaltres el cartell oficial de la rua que ha realitzat l’escola Sant Martí que va ser la guanyadora de l’any passat. Necessitem voluntaris per decorar la nostra furgoneta, preparar berenar, confeti, etc. si vols ajudar, enviar un mail a festes.afabrusi@gmail.com Gràcies i esperem la vostra participació!