El camió de Bombers a l’escola d’Alins

Dilluns, vam rebre la visita del Miquel, pare de la Laia i la Ivet i també bomber voluntari de Ribera de Cardós. Aprofitant que els petits de l’escola estem treballant el projecte dels Bombers, ens va venir a fer una visita i ens va ensenyar el camió. Ens va explicar què hi ha dins d’un camió de bombers, per què serveixen les diferents eines que porten, i vam poder utilitzar la mànega (quina força s’ha de tenir per fer-la servir!!!!). Ah, i també ens vam poder ficar el casc i la jaqueta que porten els bombers!!! Ben bé… semblàvem bombers de veritat!!

Us deixem les fotos de l’activitat, aquí!!