ACTIVITAT CINEMA AMBIENTAL

Avui, a l’escola ens ha visitat el Francesc, juntament amb el director de Curtàneu, en Ramon, per fer-nos una activitat coordinada amb el Centre de Recursos Pedagògics del Pallars Sobirà, anomenada “SUMA VALORS AMB ELS CURTS” mostra de cinema mediambiental a les escoles del Pallars Sobirà.
Ens han presentat uns curtmetratges i després hem fet una mica de tertúlia partint dels dibuixos que van fer prèviament els nens i nenes, ahir a classe, sobre el tema del canvi climàtic.
Ens ha agradat molt l’activitat i ens ha sigut molt profitosa perquè l’hem pogut relacionar amb el projecte que estem fent per col·laborar amb la Fundació Kilian Jornet i el nostre aprenentatge que fem a l’aula de natura.
Us deixem aquí les imatges.