SEMINARI D’ESCOLES VERDES

Ahir 13 de novembre a l’Escola Sant Joan de Berga es va realitzar la primera sessió del Seminari d’Escoles verdes que es fa al Berguedà, tant per a centres de primària com de secundària. En aquesta primera sessió es va fer una recopilació de les… Llegeix més»

CONSUM RESPONSABLE

Aquest any des del Comitè Ambiental hem decidit que treballarem el consum responsable. Hem fet dues reunions del grup de treball i s’han portat les propostes a les assemblees de delegats i delegades. S’han marcat uns eixos d’actuacions i ara s’ha de decidir quins d’aquests… Llegeix més»

FEM DISSABTE

El dissabte 9 de maig la nostra escola va fer una nova jornada solidària de treball a l’escola amb la participació de mestres, pares i mares i alumnes. Es van realitzar diferents activitats de millora com van ser: treballs de jardineria (arranjament de les jardineres… Llegeix més»

Sant Jordi ben acompanyats!!!

Aquest Sant Jordi hem ampliat una iniciativa que ja fa temps que s’estava gestant i ja haviem portat a terme en alguna ocasió. Es tracta d’un projecte de convivència on els alumnes més grans acompanyen als més petits quan sortim de l’escola i fem activitats… Llegeix més»

PRENEM UN SOL CAMÍ

PROGRAMES D’INNOVACIÓ EDUCATIVA
“COEDUCACIÓ”