PISCINA A 2N DE PRIMÀRIA

Un any més els alumnes de 2n de primària han finalitzat les 10 sessions de piscina tot gaudint de la natació.

Amb aquesta activitat es pretén que els alumnes adquireixin una gran varietat d’experiències aquàtiques, normes de funcionament dins l’aigua importants per a la piscina en la vida quotidiana (fer cas del monitor, no saltar sense mirar, no córrer,no empènyer…).

D’altra banda es pretén fomentar bases higiènico-sanitàries com l’ús de xanxletes, dutxar-se abans d’entrar a la piscina,….

I finalment crear hàbits que facilitin la seva autonomia tals com la cura i el bon ús de les pertinences personals…

Aquí us deixem uns videos i fotos del resultat final d’aquesta activitat.