Nòrdic Walking a Educació Física

Dins de la programació de l’àrea d’Educació Física i amb la intenció d’apropar l’alumnat del centre a pràctiques esportives que puguin desenvolupar en el seu entorn més proper, enguany hem  introduït a cinquè curs l’aprenentatge del Nòrdic Walking o Marxa Nòrdica.

Com ens indica la FEEC a la seva web, aquesta activitat esportiva va néixer a Finlàndia com una forma d’entrenament per als esquiadors de fons a l’estiu i consisteix a caminar amb uns bastons especialment dissenyats per a aquesta activitat amb una tècnica específica que es basa en una progressió de passos i moviment dels braços, avantbraços i mans, a les quals van subjectes els bastons específics per a la pràctica d’aquest esport i respectant la caminada natural fent un ús actiu dels bastons.

Finalment, només volem agrair el suport rebut des del Consell Esportiu de la Cerdanya, ja que ens han facilitat la formadora i el material necessari per a poder dur a terme aquesta activitat en les millors condicions possibles i assegurant-nos de fer uns aprenentatges significatius i consistents que podrien ser la base per convertir-nos en futurs instructors-monitors de Marxa Nòrdica!

Per tal de veure les fotografies de les sessions realitzades no dubteu en accedir a l’enllaç que trobareu clicant a sobre de la següent fotografia (recordeu que només resulten accessibles per l’alumnat concret de cada curs i cal fer-ho amb l’usuari de centre que té cada alumne/a nomiprimercognom@escolaalfonsi.cat).