3ª Trobada Multiatlètica

El passat divendres 5 de maig els nois i noies del cicle superior van prendre part en la 3a Trobada Multiatlètica que el Consell Esportiu de la Cerdanya va organitzar a Puigcerdà.

Va ser una trobada especial on el nostre alumnat va coincidir amb els companys i companyes de la mateixa edat de la resta d’escoles de la comarca per, al mateix temps que feien esport, enfortir els lligams entre uns i altres cara a la propera trobada a l’institut els propers cursos. A més a més, aquesta tercera edició es va veure complementada amb un dinar conjunt que va continuar amb una cursa d’orientació per equips i una darrera activitat de Zumba on tots plegats vam poder gaudir amb les diferents coreografies que vam fer.

L’experiència ha estat valorada com a molt positiva per part del professorat i de l’alumnat, motiu pel qual esperem que aquesta activitat es pugui seguir repetint els propers cursos.

Finalment, només volem agrair a tothom que l’ha fet possible i animar-vos a veure les imatges del dia radiant que vam tenir el privilegi de viure i que trobareu clicant a sobre de la següent fotografia (també us adjuntem el dossier de la trobada per si voleu conèixer més concretament els detalls de la seva organització).