L’Hospital de Cerdanya ens demana AJUDA! Puigcerdà ens necessita!

Tal com va senyalar Grégory Guilbert, director adjunt de l’Hospital de Cerdanya a la roda de prensa, el partenariat amb l’Escola Alfons I aportarà al nostre centre educatiu l’expertesa i el coneixement per generar projectes motivadors per l’alumnat, docents i famílies i, paral·lelament, Magnet també permetrà a l’Hospital anar més enllà de les seves parets i esdevenir doblement transfronterer, Estat Espanyol i França, i anar obrint vincles amb l’entorn més proper, la ciutat de Puigcerdà.

Com a exemple que de la unió dels esforços entre entitats poden sorgir projectes extraordinaris, en aquest primer any Magnet, que el centre ha acordat centrar en el Moviment, l’Escola Alfons I i l’Hospital de Cerdanya ja s’han posat mans a la feina i a l’alumnat del centre li ha arribat una comanda molt especial a través d’un vídeo meravellós que ja ens ha començat a motivar i a fer somiar en un gran projecte conjunt per aquest curs 23-24.

Ara esperem estar a l’alçada i comptar amb la màxima implicació possible de tots i totes els/les que ens estimem l’escola i la nostra vila.

A continuació us deixem el vídeo per a que el pugueu gaudir tant com estem fent nosaltres, ja veureu que és una petita obra mestra que hem rebut amb moltíssima il·lusió. Gràcies a tots i totes els que l’heu fet possible.