Entrevista a la Ràdio amb l’Anna Blasco

Els alumnes de 5è aquest mes van entrevistar a l’Anna Blasco amb la col.laboració de Ràdio Puigcerdà.

Mestra jubilada amb una gran afició a la lectura. L’Anna és una mestra que gràcies a la seva gran passió va a les escoles a llegir contes a l’alumnat, ha estat responsable de les biblioteques on ha treballat. Actualment forma part d’un grup de persones molt apassionades pels llibres que es diu “Passió per la literatura”.

Les seves aficions són fer excursions per la muntanya, passejar, la música, el teatre…i sobretot tindre llargues converses amb la família i amics sobre la literatura.Tot seguit li preguntarem curiositats de la seva vida.

Podeu escoltar l’entrevista tot seguit!!!

Audio entrevista Sr. Anna Blasco