Diada de Sant Jordi

Com cada any, la data del 23 d’abril esdevé un dia especial i molt esperat per tots nosaltres. La Diada de Sant Jordi no només representa una oportunitat única per comprar llibres i regalar roses, és quelcom més per tots nosaltres. És un moment únic per compartir, estimar i aprendre plegats envoltats de l’armonia que ens aporten els somriures, les abraçades i petons característics d’un dia màgic.

Des del centre, com no podia ser d’una altra manera hem aprofitat l’oportunitat per contribuir en la formació del nostre alumnat mitjançant la planificació de diverses activitats.

D’entrada, al llarg de les setmanes prèvies vàrem gaudir de la presència a l’escola de diferents autors i il·lustrados amb els que vam poder compartir una bona estona parlant de la seva professió i de les meravelloses obres que havien publicat. D’aquesta manera a Educació Infantil i 4t ens va visitar en Dani Gómez (il·lustrador del llibre “Bestioles” i de “L’udol del bosc“); a Cicle Inicial ens va visitar en Ventura Altarriba (autor del llibre “El vell hivernós“) i al Cicle Mitjà vam compartir una estona amb en Alberto Casamayor (autor del llibre “L’udol del bosc“).

Paral·lelament a totes aquestes visites els nens i nenes de l’escola varen preparar els Jocs Florals que els centre ha organitzat amb molt treball i molta il·lusió i que han finalitzat amb un acte de cloenda organitzat per a cada cicle. En aquesta línia de treball els nens i nenes d’Educació Especial han preparat els obsequis que s’han entregat en aquests Jocs Florals, a Educació Infantil van fer diferents dibuixos sobre Sant Jordi, a 1r van crear rodolins i a 2n un compte i, finalment, de 3r a 6è s’han elaborat diferents obres literàries com contes i poemes.

Finalment, avui 23 d’abril l’alumnat del centre està anant a visitar les paradetes de llibres i roses que hi ha al poble així com la mateixa paradeta que els nens i nenes de sisè han preparat a les entrades del centre i que us convidem a visitar.

Com podeu veure, hem procurat diversificar les activitats i fer-les el més atractives possible per tal que tots i totes puguem aprendre gaudint amb els companys i companyes d’allò que fem (en podeu veure diferents imatges de totes elles en el següent enllaç). També volem aprofitar el moment per felicitar a la Comissió de Festes del centre per tota la seva feina, especialment per la meravellosa decoració que han dissenyat a l’interior del centre; a tots els i les alumnes del centre, així com als i les mestres per tot els seu esforç per aconseguir que la Diada d’enguany torni a ser tot un èxit; a les famílies d’aquests alumnes pel seu suport incondicional i per contribuir a dur al centre llibres de segona mà; i, en darrer lloc però de manera molt especial, a l’alumnat i professorat d’Educació Especial per l’esforç i la il·lusió que any rere any posen en l’elaboració d’uns obsequis pels Jocs Florals que són la millor mostra del que esperem que representin aquests Jocs i aquest dia per a la nostra escola.

Per cert, recordeu que a l’espai literari del NODES teniu algunes propostes interessants de llibres que us poden ser útils per aquest Sant Jordi o per qualsevol altre moment de l’any.

MOLTES GRÀCIES I GAUDIU MOLT DE LA DIADA DE SANT JORDI!!!