Cantada de nadales dels nois i de les noies del Cicle Superior d’Educació Primària.

Ahir a les 21h de la nit va tenir lloc la darrera entrega del Concert de Nadal que, seguint una tradició de fa molts i molts anys, s’organitza des de l’escola Alfons I. Aquest cop, com és costum, el fi de festa va anar a càrrec dels nois i les noies del cicle superior (cursos de 5è i 6è) i va tenir una sorpresa final en la que hi van poder participar tots i totes els assistents.

A continuació, per tots aquells/es que volgueu recordar-ne els millors moments o per als que no vau poder assistir-hi us deixem un enllaç amb les fotos i els vídeos de totes les actuacions.

Finalment, no voldríem concloure aquesta sèrie d’articles sobre els concerts de Nadal sense deixar d’agrair a totes les persones que els han fet possible la seva implicació i participació, especialment a les famílies dels alumnes, als mestres i les mestres, a l’ajuntament del poble i, especialment, a tots els membres de l’Escola de Música de Puigcerdà que ens han ajudat a fer d’aquest acte tant nostre quelcom més participatiu, brillant i atractiu per tothom. Esperem que us agradi i que, com acostumem a dir, gaudiu tant del seu visionat com des de l’escola hem gaudit de la seva preparació.

BON NADAL!!!