Cantada de nadales dels nens i nenes del Cicle Mitjà d’Educació Primària

Seguint amb la tradicional cantada de nadales que s’organitza des de l’escola Alfons I, ahir a les 21h de la nit va ser el moment de pujar a l’escenari pels alumnes i les alumnes del Cicle Mitjà d’Educació Primària (3r i 4t). Tot i que el dia i les condicions (amb carreteres i carrers nevats i, en bona part, glaçats) no eren les més adients i el nivell d’excitació era ben alt, cal felicitar a tots els i les participants pel meravellós concert amb que ens van obsequiar.

Per aquells que no vàreu poder venir us deixem a continuació els enllaços a l’album de fotos de l’esdeveniment i els vídeos de les diferents actuacions que hi va haver.

Esperem que us agradi i en gaudiu molt!!!