BONES FESTES A TOTHOM!!!

Tot el Claustre i tot el personal educatiu i administratiu que treballa al centre us volem desitjar que passeu unes Bones Festes de Nadal, que tingueu una genial entrada al 2018 i que aprofiteu aquests dies de descans per gaudir de la família tot recarregant les bateries per tornar l’any que ve amb les forces recuperades per afrontar el que ens queda de curs.

També volem aprofitar aquesta darrera notícia del curs per fer-vos arribar un recull de fotos (i algun video perdut també hi podreu trobar) del pas dels patges reials per la nostra escola el passat divendres. Van ser moments meravellosos on els més petits i petites de l’escola van viure moments de gran emotivitat i tendresa. Esperem que les gaudiu moltíssim!!!

BONES FESTES I FELIÇ ANY NOU!!!

(clicant a la imatge dels patges accedireu a l’àlbum de fotos)