Beques menjador curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Aviat començarà el període per fer la sol·licitud de la beca menjador del curs 2020-2021. A continuació us detallem tota la informació.

El període per a sol·licitar ajut individual de menjador escolar pel proper curs 2020-2021 serà del 2 al 16 de juny de 2020 i es realitzarà on-line.

Indicacions per a les sol·licituds:

• L’alumnat que va sol·licitar gratuïtat o ajut màxim de menjador escolar durant el curs 2019/2020 rebrà, a partir del 25 de maig, un SMS (al telèfon que van indicar a la sol·licitud, o en el que han informat ara en el tràmit de targetes menjadors) en el qual s’indicarà el codi per a accedir al formulari per a renovar la seva sol·licitud.
  • Les noves sol·licituds hauran d’accedir a l’aplicatiu mitjançant l’opció ALTA NOVA.

Les noves sol·licituds i les renovacions de gratuïtats o ajuts màxims del menjador escolar es tramitaran on-line a través de http://ensenyament.girones.cat/inscripcions/inici.aspx

Per qualsevol dubte o aclariment podeu trucar al telèfon 972 24 91 55 extensió 4 de les 9h a les 14h.

Per a situacions excepcionals es posarà a disposició un servei d’atenció presencial  exclusivament amb CITA PRÈVIA i durant els dies establerts entre el 8 i el 16 de juny.

Trobareu tota la informació a aquest document: Sol·licitud beca menjador 20-21 ESC Veïnat