ÚLTIM DIA COMPARTIT AMB LA ZER

Primer dia d’estiu. Només fa una hora que ha començat quan sortim amb els transport.

El sol puntual a Coll de Vans ja treu el nas. Anem camí al Pla de Sant tirs, on ens retrobarem per última vegada aquest curs amb tots els nens de la ZER.

A les 9 h arribem a l’escola del Pla on els mestres ja estan fent els últims preparatius per la festa i a partir de 2/4 de 10 van arribant els nostres companys d’Alàs, Castellciutat i Montferrer.

Un cop esmorzats ens organitzem amb grups i comencem els jocs: habilitats, jocs d’aigua, ens maquillem i el que més ens agrada ens refresquem.

Acabem amb el maniquin challenge que hem anat assajant a les nostres escoles.