Trobada amb Pep Molist a Alàs

El dimarts cap a la Seu a  conèixer en Pep Molist:

Serà alt o baix? Simpàtic o serio? Ens portarà contes?

A les 9 h molt puntuals arribem a Alàs. Mentre esperem que arribin els nens de les escoles de Castellciutat i el Pla , la Laia de música ens explica un conte molt bonic “Un núvol, gris, gras i  gros”.

I després ja ens anem cap al local del poble. En poca estona comencem a desvetllar els secrets: en Pep no és molt alt, és molt simpàtic, parla fluixet i explica coses molt interessants. Ens ensenya les seves ulleres, unes ulleres per buscar idees. Ens desvetlla alguns dels seus secrets per escriure històries: anar pel món amb els ulls i les orelles molt oberts.

Ens explica algunes de les seves històries: Sorra a les sabates, Sedafí… També d’on han sortit algunes idees dels seus llibres i que és autor de la col·lecció de la Vaca Plis Plau

Mentre el grup dels més grans estan escoltant en Pep Molist, els petits han anat a la recerca del Cocolicot, la Coconut i els seus pares  que s’han perdut pel poble d’Alàs.

Un cop trobats els cocodrils, ja estan preparats per escoltar en Pep i  els grans pugen caminant fins l’ermita de les Peces  on han pogut contemplar unes vistes molt boniques de la ciutat de la Seu.

Els nens i nenes de l’escola de Tuixent acabem la jornada compartint la resta del dia amb els companys i amics  d’Alàs: estones de lleure, dinar i anglès. A les 16 h cap a Tuixent.