Setmana Bio 2023

Aquest curs ens hem unit  als 15 minuts d’activitat física durant la setmana del 14 al 22 d’octubre.

La proposta ha sigut un circuit amb els patinets, ja que el focus de la setmana està posat en l’esport.

Ha estat un  bon moment per fomentar l’activitat física en l’entorn escolar. Amb aquest objectiu, des de l’Agència de Salut Pública de Catalunya del Departament de Salut s’ha volgut  donar impuls a la implantació del programa 15 minuts en moviment -La Milla Diària (The Daily Mile)

El programa 15 minuts en moviment -La Milla Diària, amb origen al Regne Unit, és una bona eina perquè l’alumnat comenci a sumar minuts d’activitat física diària i ajuda a aconseguir el repte dels 60 minuts al dia d’activitat física que recomana l’OMS.