Projecte Salut Escolar

Hem tingut la visita de la Teresa, fisioterapeuta del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya per fer-nos una xerrada que forma part del projecte Salut Escolar.

“No sóc la Dolors, sóc la Lola”,  a través d’aquesta història ens hem fet més conscients com és d’important l’activitat física, i que estar quiets i mantenir sempre la mateixa postura és perjudicial per la nostra esquena.

Hem reflexionat que cal fer exercici a diària,

Menys pantalles, exercici diari, uns bons estiraments  i descansar molt a la nit, és molt important, ja que estem en edat de creixement.

Hem acabat revisant i ajustant les nostres motxilles per no sobrecarregar l’esquena amb les nostres motxilles. i també hem fet uns exercicis de flexibilitat imeditació.