Obrim les portes

A les 9 tots a punt, no és com un inici de curs, però el cuquet a la panxa es remou en tots i cada un dels infants.

Re-trobament, Re-obertura, …

Ha sigut bonic parlar amb calma i cara a cara de tot allò que ha passat i ens ha passat durant aquests 80 dies. Escoltar les seves converses   d’igual a igual, poder-se explicar allò que han escoltat, que han sentit.

També  hem pogut compartir allò que hem fet i no ehm pogut fer, el que ens ha agradat i el que no ens ha agradat tant, el que hem entès i el que encara no entenem.

Respecte  comprensió, present i passat, història.

I les ganes d’estar junts, de sortir, de vibrar i conversar.

Hem sabut trobar un bon lloc per contemplar, sentir que la vida i el món segueix avançant.

Voltats d’aquesta primavera que ha fet el seu camí i  avui ens ha acollit. els ocells han estat amb nosaltres, refilant en tot moment i on hem pogut recuperar les nostres cabanes i qui ha volgut ha pogut fer la seva petita creació, d’allò que veia i sentia.

I també hem trobat moment per cuidar el nostre entorn, netejar jardineres, i tardi. Posar al descobert totes aquelles plantes que havien estat envaïdes.