L’HORT

Un dia dels primers mesos de  l’hivern del 2018 unes petites llavoretes van ser  plantades en uns  testos casolans per preparar planter:

ALLS – TOMÀQUET – ENCIAM

Vam tenir molta cura d’aquestes llavor, donant-los-hi aigua i vetllant perquè tinguessin molta escalfor. Amb el temps van anar sortint les plantes i a la primavera vam anar a plantar aquest planter a l’hort.

A l’hort de l’escola també vam sembrar: pastanaga, pèsol, carbasses, fesols de Santa Pau, blat  de moro, gira-sol i també vam plantar ceba i bròquil.

Cada setmana hem procurat tenir cura del nostre hort: traient herbes, regant i lligant tomaqueres. I així  tot anava creixent.

A l’estiu alguns voluntaris s’han cuidat que l’hort tingues tot allò que li feia falta i així el setembre hem pogut fer una bona collita.

Els pèsols que hem batut i hem triat.

A finals de  setembre vam poder collir: pastanaga, ceba, bròquil, mongeta i  carbasses.

I ara ..?

Doncs preparem un dinar obert a la plaça del poble oferint el producte del nostre hort.

Un dinar de self-service amb tot el que hem preparat: Amanida, Pèsol negre, trinxat i pastís de pastanaga.  tot això acompanyat amb plats preparats pels veïns del poble.

Gràcies a l’assessorament  de l’Àurea en l’organització de les feines de l’hort de l’escola  i a la Marta i tots els que durant l’estiu heu fet possible que les plantes hagin tingut l’aigua necessària per tirar endavant.