Festa de Nadal

I com cada any, quan arriba l´últim dia ens preparem per un festival. Hem estat dies treballant i preparant amb la il.lusió de compartir la nostra feina; TEATRE, MÚSICA i TORRONS

Aquest any no només representarem una obra de teatre, al darrera hi ha hagut la creació i el guió de l’obra  que volien representar. ELS MINAIRONS DE LA VALL, ha sigut el resultat de setmanes de treball.

Cada u va poder escollir el seu personatge, que dirien, que representarien i com anirien vestits. Tots han volgut fer de Minairons, personatges simpàtics i curiosos. I és clar el Peirot i l’escròful, els hem hagut de repartir entre els adults de l’escola. Qui millor per fer de Peirot: La Genisa, i disposats a escollir també ha proposat que el seu personatge fos la PEIROTA i l’Assumpta ens ha fet d’escròfula.

Us escenari senzill, natural, amb branques d’arbres fruiters i gavarrera, el terra vestit de fulles seques, i tronquets

Tot a punt i el dia 21 al punt de migdia  les portes del centre cívic s’obren i aquest any quedaran obertes,. Hem disposat els bancs ben separats.

Amb la música i la cançó  “SOM ELS MINAIRONS” un a un van avançant i entrant a l’escenari. Se’ls veu tant contents! és la seva obra i així ho han fet sentir al públic. La Peirota i l’escròfula s’han posat el públic a la butxaca.

I al final l’escalf dels aplaudiments.

Una cantada de cançons amb acompanyaments musicals.I per acabar TORRONS per tothom. Gràcies a la col.col·laboració de la gent del poble i el patrocini de l’ajuntament.

Abans de marxar el tió ha fet tres cagades: alguna gormanderia, alguna joguina i carbó.