Festa de les escoles del Parc

Aquest any s’ha celebrat a Vallcebre la 1a Festa de els escoles del Parc.

Vallcebre ha acollit més d’un centenar d’infants de totes les escoles del Parc.

El Cadí ens ha aglutinat avui en aquesta trobada.

Els infants de Vallcebre ens han acollit i rebut amb la presentació d’un conte fet per alumnes de l’escola. Al final de la representació ens han regalat a cada escola un exemplar d’aquest conte.”La colla de la Marmota i una sorpresa inesperada”

Ens van organitzar per grups on ens vam trobar amb companys de d’altres escoles  i vam fer tallers pels volts del poble.

Taller de Geologia, observació d’ocells, paisatge, observació dels arbres del parc dels roures i un taller per crear el logo de la Festa de les escoles.

Havent dinat , un fi de festa amb grup d’animació i ben refrescats.

Us enllacem la nota de premsa  que ha fet el Parc sobre la jornada.

NOTA de premsa FESTA DE LES ESCOLES DEL PNCM