Dibuixos col.laboratius

Fulls en blanc sobre la taula, un retolador negre a les mans, 5 músiques d’estils ben diferents, inspiració i deixar fluir pel que veiem i cap on ens transporta la música que escoltem.

Traços forts, febles, llargs, curts o puntejats guiats pel sentiment que ens genera la música que escoltem.

Repetim l’experiència. Ara pintem, cada u ha triat un color. Els dibuixos i creacions van prenent una lluminositat diferent.

Acabem parlant sobre que ens suggereix cada dibuix. Dibuixos on hi ha un trosset de cada un.