Dia de l’activitat física

Hem sortit de l’escola disposats a córrer, a fer una tarda de footing fins el riu i pujar pel camí de la costa.

Hem aprofitat quan semblava que el sol, per fi estava disposat a sortir i quedar-se el que quedava de tarda.

Un cop arribats al riu, hem anat al turonet a fer baixades saltironant i brincant i fer alguna grimpada als arbres que voregen el camí. De tornada veiem com els núvols de pluja s’acostaven, fins que han arribat i han descarregat sobre nostre. Ha estat una tornada, mai millor dit, sota la pluja.

I a l’arribar a l’escola, altra vegada el sol ha fet els seus honors.

Un cop assecats, hem recollit la xapa “activa la vida, millora la vida”.