Convivència

Arriben els últims dies, dies en què tenim ganes de trobar moments de descans, sense l’obligatorietat d’aquelles rutines de cada dia. Però també sabem que ens trobarem a faltar.

L’última setmana és especial: aprofitem per tancar i donar per acabades cosetes engegades i també esperem amb ansia els dos últims dies, poder trobar-nos i passar 24 hores junts compartint de manera diferent aquests darrers instants, i fer de l’escola també un lloc especial.

Arribem al matí carregats: motxilla. sac de dormir, pijama, peluix.. que no falti res.

I preparem el que serà l’espai per passar junts la nit.

Havent dinat anem d’excursió al Noguer de les planes rodones; descobrim l’arribada de la primavera amb unes floretes que tímidament comencen a sortir, el cant dels ocells que ens acompanya la tarda i.. un gran sorpresa, el prat està ple d’ous de xocolata.

Havent berenat, i ja havent acomiadat el sol, retornem a l’escola, on haurem de començar a preparar el sopar.

A la nit una passejada sota la llum de la lluna fins al Regatell i hem acabat amb una animada disco.

Al mati ens preparem una bona xocolata desfeta amb pa torrat.