Congrés de Joves Investigadors

… I ha arribat el dia en què  participem al Congrés de joves Investigadors: Emocionant i interessant, amb ganes de tornar-hi.

Dilluns a les 11h del matí a l’auditori del Cosmocaixa presentem el projecte que hem dut a terme aquest curs: Immigració i desenvolupament sostenible als micropobles.

Posar-nos davant d’un auditori, un  micro i poder parlar del nostre treball, de la nostra escola, del nostre poble: Una gran experiència, com diu la Ruth: Una gran oportunitat..

A la fira ens van fer moltes preguntes i molts nens i nenes de les altres escoles van participar a l’enquesta que havíem preparat.

Un dinar de pícnic  per seguir descobrint els enigmes i curiositats del pati.

I abans de marxar aprofitem per fer  una llarga  visita al museu