Conferència amb Ana Yáñez

Ja fa dies que estem pendents d’aquesta conferència. Tenim molta curiositat per conèixer de primera mà una investigadora sobre el canvi climàtic i ganes d’escoltar respostes al munt de preguntes que tenim.

A 1/4 de 10 tot està a punt: ordinador, projector, l’enllaç del zoom i la paraula clau per poder entrar.

Els més grans també s’han preparat per prendre nota de les coses importants o d’allò que els generi algun dubte.

Ens emocionem quan sentim el nostre nom enmig de tantes escoles.

Ens ha explicat molt bé la interacció entre la biosfera i l’atmosfera. Aquest estudi el fa a traves dels gasos que emetem nosaltres i també planes i animals. Vam descobrir que les plantes també fan “pets”, i són pets que fan bona olor. Aquests compostos volàtils, tenen moltes funcions importants en els ecosistemes.

Ens va explicar com medeixen aquests compostos per poder-los analitzar.

I també com era un dia a dia la seva feina; que fa i on treballa.

Es va obrir un torn de preguntes que ens va agradar molt: va donar resposta a les nostres preguntes. Vam poder fer-les pel xat o a traves del micro.

Adjuntem enllaç de la conversa