Benvinguts al curs 2019-2020

Com cada 12 de setembre les portes de l’escola es tornen a obrir de bat a bat.

Amb moltes ganes xics i grans van arribant amb la il.lusió de veure quines novetats se’ns presenten.

Entre abraçades i amb la satisfacció de la retrobada, els ulls dels infants van percebent aquelles coses que ja no hi són. No donen a l’abast de poder compartir viatges i aventures d’estiu.

A algú li sembla fins i tot que l’escola olora diferent.

I unes paraules que ens arriben al cor: “Encara que no us ho sembli, us he trobat a faltar, una mica,…. una mica bastant”.

Un cop baixa la intensitat de la primera emoció, un conte ens dona la benvinguda: “DE QUIN COLOR SÓN ELS PETONS?”

Connectem el conte amb les obres de l’ homenatge al quadrat d’en Josef Albers. Cada u crea la seva obra a partir dels seus colors.

I tots junts fem una gran composició que ens acompanyarà aquests primers dies.

I a la tarda la última remullada d’estiu al riu.

Benvinguts al curs 2019-2020