CI- Descobrint la Màgia de l’Aigua: L’Experiència del Cicle Inicial al Museu de l’Aigua de Lleida

L’alumnat de cicle inicial han tingut l’oportunitat única de visitar el Museu de l’Aigua de Lleida, una experiència enriquidora que ha permès als joves aventurers connectar amb la fascinant història i importància de l’aigua en les nostres vides.

En aquesta sortida educativa, els alumnes han adquirit una consciència més profunda sobre la vital importància de l’aigua per a la vida al nostre planeta. Han après com l’aigua circula constantment a través del cicle de l’aigua, un procés essencial que regula el clima, manté els ecosistemes i proporciona aigua potable per a la humanitat.

A més d’explorar els conceptes fonamentals relacionats amb l’aigua, com el cicle de l’aigua, els alumnes han tingut l’oportunitat de participar en diversos experiments pràctics. Aquests experiments han estat una oportunitat excel·lent per a ells/elles per comprendre de manera tangible els principals principis i fenòmens relacionats amb l’aigua, fent l’aprenentatge més interactiu.

Aquesta visita al Museu de l’Aigua s’ha integrat dins el marc del projecte sobre l’aigua que l’alumnat ha desenvolupat durant el segon trimestre. Aquest projecte ha proporcionat una plataforma perfecta per aprofundir en la temàtica de l’aigua, fomentant l’interès i la curiositat dels alumnes en aquest tema tan rellevant i ser conscients de la falta d’aigua al nostre planeta.

En resum, ha estat una jornada educativa plena d’aprenentatge i descobriment. Els alumnes han gaudit molt de la sortida, consolidant així el seu interès i comprensió sobre la importància de cuidar i respectar el nostre preciós recurs d’aigua. Aquesta experiència segurament deixarà una empremta duradora en la seva carpeta d’aprenentatges, inspirant-los a ser defensors actius de la sostenibilitat i el respecte pel medi ambient en el futur.

Teniu les fotos a la MEDIATECA  (carpeta Cicle Inicial – sortida Museu de l’Aigua)