CI- Descobrint la Màgia de l’Aigua: L’Experiència del Cicle Inicial al Museu de l’Aigua de Lleida

L’alumnat de cicle inicial han tingut l’oportunitat única de visitar el Museu de l’Aigua de Lleida, una experiència enriquidora que ha permès als joves aventurers connectar amb la fascinant història i importància de l’aigua en les nostres vides.
En aquesta sortida educativa, els alumnes han adquirit… Llegeix més»

EI final 2n trimestre

Arriba el final del 2n trimestre! Com hem treballat i quin munt d’activitats hem fet!
Als nens i nenes de la classe dels dofins i als de la classe dels conils se’ls nota què van creixent i aprenent un munt!
Si aneu a la carpeta d’infantil de… Llegeix més»

EI Caixaforum

Ahir, 19 de març, la colla de nens i nenes d’infantil vam baixar a Lleida per fer un taller al Caixaforum.
Aquest taller ens va convidar a explorar la naturalesa dels moviments quotidians i descobrir totes les seves possibilitats expressives i artístiques. Ens ho vam passar… Llegeix més»

EI activitats sensorials març

El divendres 15 de març els nens i nenes d’infantil vam realitzar una sessió d’activitats sensorials. Dividits en grups de nivell, vam fer una roda per gaudir de tres activitats:

1. Llum negra: en aquesta proposta vam poder fer collarets de pasta fluorescents  i jugar amb plastilina… Llegeix més»

EI-Experiment del febrer

La setmana passada els nens i les nenes d’educació infantil vam fer un experiment. A partir dels materials que necessitàvem (safata, bossa zip, colors de fusta ben punxeguts i una safata blanca) vam començar a fer-nos preguntes: què podria passar?, com ho faríem?, etc. Algunes… Llegeix més»

Projecte Euroexplora Dublín

El projecte EUROEXPLORA de l’escola ja s´ha fet realitat. Després d´uns mesos de preparatius l’alumnat de 6è ha viatjat a Dublín.
Recordar-vos que aquest projecte està subvencionat per l’Ajuntament d’Artesa de Lleida.
Durant 4 dies practicaran anglès mentre visiten la ciutat i descobriran una nova cultura.
Dimarts l’Escola… Llegeix més»

EI racons febrer 2024

Hoal famílies! Desprès d’un gener ple d’activitats a preparar, aquest mes de febrer hem recobrat la normalitat i hem pogut treballar molt als racons. Ens encanta el treball per racons, on les senyoretes ens ofereixen diferents propostes per treballar el món de les lletres i… Llegeix més»