ÚLTIM DIA DE CURS

Seguint amb la tradició, el divendres 23 de juny, vam celebrar de forma lúdica l’inici de les vacances. Al matí varem realitzar diferents jocs que ens havien preparat els alumnes més grans.

Després de l’esmorzar ens vam refrescar amb el tradicional gelat de gel. I abans de marxar vam dir l’adéu definitiu , tornant a cantar-los la cançó que l’escola els dedica, als alumnes de 6è. Per acabar-ho de reblar vam fer l’hora dels adéus, tots junts al gimnàs, però cantant-lo en anglès.

Va ser un comiat doblement emotiu i amb uns regals per a la Montse i la Lurdes que aquest any deixen d’exercir la docència.